令和5年度夏季における休業期間および8月の窓口対応時間のお知らせ_Temporary Office hours change in August AY2023

重要なお知らせ新着情報

令和5年7月21日

夏季(8月)の窓口対応時間 Temporary Office hours change in August

本学では、例年、省エネ及びCO₂排出削減に資するとともに、夏季における教職員の心身の
リフレッシュ及び今夏の電力抑制に対応することを目的とし、夏季における休業期間および
8月の窓口対応時間(社会人大学院等支援室)については、以下のとおり実施しますので、
お知らせいたします。

この夏季における休業期間中は、原則として支援室内全ての業務を休止しています。
証明書等の発行や入学試験等に係る問い合わせなど、休業期間を避けてご連絡くださるよう
お願いいたします。

夏季における休業の趣旨について、ご理解とご協力をお願いいたします。

▮夏季休業の実施期間
令和5年8月14日(月)から19日(土)
2023年8月の窓口対応時間

社会人大学院等支援室教務担当

July 21, 2023

Temporary Office Hours Changes in August

Office hours for the Academic Service Office(ASO) will be changed in August as follows in order to contribute to energy conservation and CO2 emission reduction, as well as to provide a summer holiday for university staff and to cope with the electricity curtailment this summer.

All operations in ASO are suspended during the following closure period.
So, please contact us before or after this closure period if you need to issue certificates or inquire about the graduate school entrance examinations, etc.

Thank you very much for your cooperation.

Closure period
Monday, August 14 to Saturday, August 19, 2023
Temporary Office Hours Changes in August AY2023

Academic Service Office for the Business Sciences